📕Ένα διαφορετικό ΜΑΘΗΜΑ -ΑΦΙΕΡΩΜΑ 🚞 για τον 1 χρόνο από το έγκλημα στα Τέμπη από τον ΠΕΣΥΘ 💬Ιδέες-προτάσεις

Print Friendly, PDF & Email

Ο σύλλογος Π.Ε. “Κ. Σωτηρίου” αγκαλιάζει  και προωθεί στα μέλη του την πρόταση διοργάνωσης μαθήματος-αφιερώματος για τον 1 χρόνο από το έγκλημα στα Τέμπη που μας απέστειλε ο ΠΕΣΥΘ- Σύλλογος Θεατρολόγων. 

Καλούμε τους συναδέλφους/ισσες να στείλουν και δικές τους ιδέες-προτάσεις προκειμένου να τις συμπεριλάβουμε στην πρόταση. 

Από ΠΕΣΥΘ 

Παραθέτουμε κάποιες ιδέες, δράσεις που ευχαρίστως να εξελιχθούν, τροποποιηθούν ή να γεννήσουν νέες και που μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με την ηλικία, την τάξη και τη δυναμική της κάθε ομάδας παιδιών.

Αφού συζητήσουμε, θυμίσουμε, ενημερώσουμε:

* Κατασκευάζουμε από ανακυκλώσιμα υλικά και χρωματίζουμε τρένα με ευχές.

* Φτιάχνουμε αφίσα τάξης, τοποθετούμε την ημερομηνία του εγκλήματος, βρίσκουμε όλοι μαζί ένα σύνθημα, την κολλάμε στην πόρτα. Κάθε τάξη έχει την αφίσα της και όλο το σχολείο περνάει να δει τις αφίσες. Έκθεση αφίσας.

* Δημιουργούμε με το σώμα των μαθητών ένα τρένο ξαπλωμένο στο πάτωμα, το κεφάλι του ενός στην κοιλιά του άλλου, αν γαργαλίσουμε κάποιους το γέλιο μεταδίδεται και τους λέμε ότι οι άνθρωποι όταν ταξιδεύουν θα πρέπει να γελάνε!

* Ακούμε το τραγούδι των Κοινών Θνητών “θα αργήσω απόψε”, για τα Τεμπη  και κάνουμε έναν κινησιολογικό αυτοσχεδιασμό ή μία χορογραφία ή με πιο μικρές ηλικίες χορεύουν και όταν το σταματάμε ακινητοποιούνται.

*Ακούμε το τραγούδι του Σωκράτη Μάλαμα «Στην κοιλάδα των Τεμπών», ζητώ από τα παιδιά να μου ετοιμάσουν ένα σωματικό δρώμενο που σχετίζει τις δυο αφηγήσεις-ιστορίες, την κοιλάδα με το γεγονός των Τεμπών.

* Φτιάχνουμε ένα πανό με ζωγραφιές και μηνύματα και το κρεμάμε.

* Έχουμε ένα κουτί και το κάθε παιδί μετά τη συζήτηση βάζει ένα μήνυμα , διαβάζονται αν θέλουν.

* Φουσκώνουμε μπαλόνια και γράφουμε σε κάθε μπαλόνι όνομα και ηλικία θύματος

* Μαθαίνουμε και τραγουδάμε το τραγούδι “Έχε το νου σου στο παιδί” του Παύλου Σιδηρόπουλου.

* Φτιάχνουμε έναν κύκλο και ένας ένας μπαίνει μέσα λέει μια λέξη που σχετίζεται με ότι συζητήθηκε και γρήγορα όλοι αλλάζουν θέση. Το τελευταίο παιδί που άλλαξε θέση είναι αυτός που θα μπει στο κέντρο να πει την επόμενη λέξη.

* Το παραπάνω μπορεί να πραγματοποιηθεί και με μπαλάκι. Πετάει την μπάλα σε κάποιο λέγοντας μια λέξη.

* Μετά τη συζήτηση το κάθε παιδί έχει 5 λεπτά να γράψει μία πρόταση. Στο τέλος τις κολλάμε όλες μαζί και με τη μέθοδο κολάζ έχουμε ένα ποίημα της τάξης για τα Τέμπη.

 

Παραθέτουμε όλη την ανακοίνωση του ΠΕΣΥΘ!

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail