Να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως και η τροπολογία του αίσχους #Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο (Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε.-Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.) στα Προπύλαια Τρίτη 26 Μαΐου στις 7:00 μμ.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΠ 63-24/5/20                                                                         Προς: τα μέλη, ΔΟΕ

Με το άνοιγμα των σχολείων προχωράμε σε απεργία – αποχή από την εξ αποστάσεως

Απεργία – Αποχή από την Αξιολόγηση                                                                                           

Λέμε  ξανά:

Το πολυνομοσχέδιο έρχεται σε συνέχεια όλων των αντι-εκπαιδευτικών πολιτικών όλων των μνημονιακών και επιχειρεί  να επαναφέρει ότι δεν κατάφεραν να περάσουν εξαιτίας των αντιστάσεων του εκπαιδευτικού κινήματος.

Οι περικοπές σε προσλήψεις και οι καταργήσεις – συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολικών μονάδων έρχονται μαζί με την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα και τις συνέπειες που αυτή επιφέρει στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου, ως συνέχεια του Π.Δ. 79 (τριμελείς επιτροπές, μετακινήσεις μαθητών κλπ).

Η αξιολόγηση αποτελεί το μέσο και το όχημα για την επιβολή όλων των αντι-εκπαιδευτικών μέτρων του  νεοεπιθεωρητισμού και της αυτοαξιολόγησης -αξιολόγησης/ κατηγοριοποίησης σχολείων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Το σχολείο της μόρφωσης συνεχίζει να μετατρέπεται σε σχολείο των κατακερματισμένων δεξιοτήτων στα πρότυπα και τις ανάγκες της αγοράς, των εργοδοτών και των αφεντικών.

Το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου σταδιακά μεταλλάσσεται σε ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικού σχολείου με διακριτά αντικείμενα.

Δεν είναι διόλου τυχαία τα δημοσιεύματα στον Τύπο για τα σχέδια της Κυβέρνησης για  τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων της εκπαίδευσης και της υγείας σε δήμους. Σχεδιάζεται να επανέλθει η περιβόητη αποκέντρωση που στοχεύει στην κατηγοριοποίηση και αξιολόγηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, την υποχρηματοδότηση, την κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων, την ελαστική εργασία, τους διευθυντές – μάνατζερ και τα σχολεία – επιχειρήσεις.

Το Σχέδιο Νόμου για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Περιφερειακών Διευθυντών, Σχολικών Συμβούλων   που διέρρευσε δείχνει ότι  σχεδιάζουν μια στρατιωτικού τύπου δομή με ιεραρχία εποπτών και εποπτευόμενων για τους συμβούλους και  συντονιστές. Στόχος η  επιβολή του μοντέλου εκπαίδευσης – σχολείου φτηνό ευέλικτο των δεξιοτήτων και της ταξικής επιλογής, της απόρριψης και κατηγοριοποίησης .

Να καταργηθεί η (ν)τροπολογία του αίσχους και η Υ.Α.

Παράλληλα, η Κυβέρνηση της ΝΔ ψηφίζει και επιχειρεί να εφαρμόσει την τροπολογία που επιτρέπει τη ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων από τις σχολικές τάξεις και που νομιμοποιεί και μονιμοποιεί την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» όχι μόνο σε συνθήκες πανδημίας, αλλά ως οργανικό μόνιμο στοιχείο λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτή η «παραποιημένη εκπαιδευτική διαδικασία» είναι που θα χρησιμοποιηθεί σε φάσεις αξιολογήσεων και περικοπής προσωπικού θα επιβάλει την πειθαρχία θα στερήσει την παιδαγωγική ελευθερία και θα ανακόψει  τον παιδικό αυθορμητισμό.

Στην παρούσα συνθήκη με δικές τους πρωτοβουλίες οι εκπαιδευτικοί  στάθηκαν δίπλα στους μαθητές. Δεν μπορεί αυτή η ιδιαίτερη και ειδική συνθήκη να μετατραπεί σε μόνιμη και νόμιμη κατάσταση για την εκπαίδευση. Με το άνοιγμα των σχολείων οργανώνουμε το διδακτικό μας έργο όπως ακριβώς πριν την αναστολή λειτουργίας τους.

Εν όψει του ανοίγματος των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το Υπουργείο Παιδείας αντί να αντιμετωπίσει τα λειτουργικά και  τα μορφωτικά ελλείμματα της περιόδου, επιδεικνύει πρωτοφανή αδιαφορία.

  • Αίρει την υποχρεωτικότητα του σχολείου με  μια απλή υπεύθυνη δήλωση γονέα και το παιδί βγαίνει εκτός σχολικής ζωής, με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για το μέλλον του σχολείου. Το σχολείο αποδομείται ως μέσο διαπαιδαγώγησης και διάπλασης της κοινωνικότητας και της ψυχικής αγωγής των παιδιών και κατ΄ επέκταση της κοινωνίας.

  • Δε μεριμνά για την πραγματική λειτουργία του σχολείου με  καθαρίστριες, ολιγομελή τμήματα, προσλήψεις για τις αυξημένες ανάγκες λειτουργίας του.

  • Θέτει μαθησιακούς στόχους ακριβώς ίδιους με αυτούς που θα ίσχυαν  εάν τα σχολεία λειτουργούσαν κανονικά. Είναι προφανές ότι το Υπουργείο αναφέρεται μόνο στα παιδιά από εξαιρετικά ευνοημένα κοινωνικά, οικονομικά και μορφωτικά περιβάλλοντα, αδιαφορώντας πλήρως για όλα τα υπόλοιπα.

Θα διεκδικήσουμε άμεσα  αναδιάταξη και μείωση της ύλης, μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα, εκτεταμένα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, στήριξη και ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης.

Τώρα που το υπουργείο από τη μια δείχνει ότι πιέζεται και δηλώνει έτοιμο να πάρει πίσω πλευρές αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων του πολυνομοσχεδίου (χωρίς βέβαια να λέει καθαρά ότι θα αφαιρέσει πλήρως και όχι μερικώς π.χ. τη ρύθμιση για τον αριθμό μαθητών στην τάξη χωρίς να λέει τι θα κάνει με το ελάχιστο όριο των 16 και 20 μαθητών)

Να βγούμε πιο μαζικά και αποφασιστικά στο δρόμο!                                                                                         Όλες/όλοι στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο (Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε.-Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.)  στα Προπύλαια την Τρίτη 26 Μαΐου στις 7:00 μμ. με το πανό του συλλόγου

Απαιτούμε :

να πάρει πίσω όλο το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της αξιολόγησης, ταξικής επιλογής, κατηγοριοποίησης, αυταρχικοποίησης του πλαισίου με τις ποινές σε μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικούς κ.λ.π.

την τροπολογία και την υπουργική απόφαση – καμία νομιμοποίηση καμία μονιμοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

να εγκαταλείψουν τα σχέδια για την εκπαίδευση στους δήμους, την αυτονομία της σχολικής μονάδας και την αποκέντρωση

Μαζικούς μόνιμους διορισμούς όλων των αναπληρωτών – Μονιμοποίηση  ΤΩΡΑ αποκλειστικά με το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail