Καθολική εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής με σύγχρονες και αξιοπρεπείς διδακτικές συνθήκες

Print Friendly, PDF & Email

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ

με ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ και ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Το Δημόσιο Νηπιαγωγείο αποτελεί βασικό άξονα ολόπλευρης ανάπτυξης και κοινωνικοποίησης των νηπίων. Η φοίτηση των παιδιών από την ηλικία των τεσσάρων έως έξι ετών, συμβάλλει στην ομαλή κοινωνική ένταξη και τη μεταγενέστερη μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο. Ωστόσο, οι αυξημένες ανάγκες που προέκυψαν με την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής, αντιμετωπίστηκαν με πρόχειρο τρόπο από την Πολιτεία, υποβαθμίζοντας τον σκοπό και τον ρόλο της δομής. Η Προσχολική Αγωγή αποτελεί σημαντικό θεσμό, αναγνωρισμένο σε παγκόσμιο επίπεδο και αναπόσπαστο στοιχείο του εκπαιδευτικού συστήματος κάθε προηγμένης κοινωνίας.

Δεν ανεχόμαστε καμία υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου του Δημόσιου Νηπιαγωγείου!

Διεκδικούμε:

  • Διορισμούς Νηπιαγωγών, Γενικής και Ειδικής Αγωγής και κάλυψη όλων των απαραίτητων Τμημάτων Ένταξης στην Προσχολική Αγωγή.
  • Δημιουργία σύγχρονων και εξελιγμένων κτιριακών υποδομών, που υποστηρίζουν και αναβαθμίζουν το Δημόσιο Νηπιαγωγείο.
  • Μείωση του μέγιστου αριθμού νηπίων στα 15 ανά τμήμα.
  • Ίδρυση νέων Νηπιαγωγείων, όπου είναι αναγκαίο, ώστε να αποφευχθεί η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού νηπίων στις ήδη υπάρχουσες μονάδες Προσχολικής Αγωγής.
  • Ένταξη όλων των νηπίων της χώρας στα Δημόσια Νηπιαγωγεία στο πλαίσιο της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής.
  • Γενναία χρηματοδότηση των Νηπιαγωγείων.
  • Στελέχωση με προσωπικό καθαριότητας πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης σε όλα τα Νηπιαγωγεία και σε όλη τη δημόσια εκπαίδευση.
  • Στελέχωση με βοηθητικό προσωπικό, όπως είναι θεσπισμένο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

ΕΝΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail