Με αφορμή τη μεγάλη αναστάτωση που έχει προκληθεί σε σχολεία ευθύνης του συλλόγου μετά τις συμπληρώσεις ωραρίου # Ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της εργασιακής και προσωπικής ηρεμίας των συναδέλφων &  της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΠ 102/ 4-9-20                                    Προς: τα μέλη, ΠΥΣΠΕ, αιρετούς Αν. Αττικής, Δ/ντη Αν. Αττικής, προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων

 

Θέτουμε εξ αρχής το βασικό αίτημα μας για διάθεση των εκπαιδευτικών  όλων των ειδικοτήτων  σε όλο το φάσμα ανάπτυξης του ωρολογίου προγράμματος των σχολείων βάσει των δηλώσεών τους και των αναγκών του σχολείου όπως ο σύλλογος διδασκόντων τις αποτυπώνει. ( διδακτικό αντικείμενο, σχ. βιβλιοθήκη, ολοήμερο: πρωινή, απογευματινή ζώνη, ευέλικτη ζώνη)

Επισημάναμε και προφορικά στο Δ/ντη εκπαίδευσης και στον αντιπρόεδρο του ΠΥΣΠΕ και γραπτά ΕΔΩ  στο σύνολο των μελών ΠΥΣΠΕ τη σειρά ενεργειών που θα διασφάλιζε την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων  αλλά και τις προτιμήσεις των συναδέλφων.

Με αφορμή την αναστάτωση από συμπληρώσεις ωραρίου ΠΕ 86

Μετά της «λογιστικής λογικής» στεγνώματα -συμπληρώσεις ωραρίου που στις περισσότερες περιπτώσεις επιτρέπει μόνο την κάλυψη των ωρών του γνωστικού αντικειμένου στο πρωινό πρόγραμμα που  προχώρησε το ΠΣΥΠΕ ( οι αιρετοί συμφώνησαν με αυτή την απόφαση;;)  παρατηρήθηκαν τα εξής σε σχολεία του συλλόγου:

Ø  Τοποθετείται συνάδελφος σε σχολείο που δεν ήταν καν στη δήλωση προτιμήσεων.

Ø  Γίνεται ανακατάταξη τοποθέτησης συναδέλφων που είχαν με κόπο στήσει εργαστήριο πληροφορικής στα σχολεία που όλα τα προηγούμενα  χρόνια υπηρετούσαν με αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια τόσο των ιδίων όσο και των σχ. μονάδων.

Ø  Διαρρηγνύεται η παιδαγωγική σχέση μαθητή -εκπαιδευτικού με συνεχείς αλλαγές προσώπων στο εργαστήρι πληροφορικής.

Ø  Συνάδελφος η οποία  αιτείται απόσπασης σε σχολείο του ίδιου Δήμου να μην εξετάζεται το αίτημα της και να βρίσκεται για συμπλήρωση ωραρίου 35 χλμ μακριά σε άλλο Δήμο.

Ø  Το ΠΥΠΣΕ μέσω της απόφασής του δεσμεύει – υποχρεώνει την υπηρεσία  σε καταβολή οδοιπορικών,  που με τη λογική που καταθέτουμε, δε θα ήταν αναγκαίο.

Επισημαίνουμε:

  • Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής μετά από 7 χρόνια στην πρωτοβάθμια και μόλις 3 με οργανική θέση υποστηρίζουν καθημερινά τις σχολικές μονάδες σε όλα τα επίπεδα εκτός του αμιγώς  διδακτικού τους αντικειμένου.
  • Έχουν στην ευθύνη τους μέχρι και 24 τμήματα μαθητών. Μετακινούνται σε 2-3 σχολεία.
  • Έστησαν με μεγάλο προσωπικό κόπο  σε 1, 2 & 3 σχολικές μονάδες τα  εγκαταλελειμμένα από το Υπουργείο εργαστήρια πληροφορικής με ατελείωτες ώρες εργασίας.
  • Συχνά αναλαμβάνουν να υποστηρίζουν και να βοηθάνε  τη σχ. μονάδα σε όλη την ηλεκτρονική  γραφειοκρατία.
  • Λόγω της διάθεσής τους σε πάνω από 1 σχολείο στερούνται τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτημα για τη θέση του Υποδιευθυντή. Έχουμε αναλυτικά τοποθετηθεί στο παρελθόν για την αδικία εις βάρος τους.

Απαιτούμε από το ΠΥΣΠΕ και τη Δ/νση

Ø  τη διάθεση  όλων των  εκπαιδευτικών ( εφόσον αυτό ζητιέται από τη σχ. μονάδα και τον εκπαιδευτικό ) για επιπλέον του διδακτικού του  ωραρίου  ( σχ. βιβλιοθήκη, ολοήμερο: πρωινή, απογευματινή ζώνη) ή και αποκλειστική διάθεση σε ένα σχολείο όπου αυτό είναι αναγκαίο.

Ø  την επανεξέταση αιτήσεων αποσπάσεων  και προτιμήσεων συναδέλφων,  συναρτήσει της παραπάνω λογικής  προκειμένου να αποκατασταθεί η μεγάλη αναστάτωση που έχει προκληθεί

Το αίτημα αυτό των συναδέλφων – που είναι και απαίτηση των σχολείων -είναι αυτονόητο ότι δεν ζητάει να υπερβεί τη σειρά με βάση τα μόρια τους για κανένα λόγο.

Απαιτεί να μην επιβάλλεται η κάλυψη περισσότερων σχολείων με λιγότερους εκπαιδευτικούς!

Να καλυφθούν όλες οι ανάγκες- τα επιπλέον κενά που θα προκύψουν με την απαίτηση για Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών από τη Δ/νση.

Όλα τα παραπάνω τα διεκδικούμε για το σύνολο των ειδικοτήτων.

Οι σχολικές μονάδες και οι συνάδελφοι να κοινοποιούν στο σύλλογο το σύνολο των αιτημάτων –αναγκών τους.

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail