Από τη συνάντηση του Δ.Σ. του συλλόγου Π.Ε «Κ. Σωτηρίου»  με τον Δ/ντη Εκπαίδευσης Αν. Αττικής 10/4/23 και τις επικοινωνίες με τον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων

Print Friendly, PDF & Email

ΑΠ 200/20-4-23                                                                                     Προς: τα μέλη

 

  • Για την ατομική αξιολόγηση

  • Για σχολική στέγη

  • Διαμόρφωση- κατανομή τμημάτων

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Με αφορμή την ανάληψη υπηρεσίας των αξιολογητών-συμβούλων εκπαίδευσης θέσαμε εξ αρχής στο Δ/ντη την εναντίωση μας στη διαδικασία αξιολόγησης και τον ενημερώσαμε για όλες τις ενέργειες- μπλοκαρίσματα  στα οποία θα προβούμε σε περίπτωση που θα εκκινήσει η διαδικασία, υλοποιώντας  την απόφαση της ΔΟΕ και του συλλόγου μας δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία  των νεοδιόριστων έχουν υπογράψει Απεργία -Αποχή αλλά και το 80% του συνόλου των εκπαιδευτικών στα σχολεία ευθύνης του συλλόγου μας.

Ρωτήσαμε τον προγραμματισμό ενεργειών σε σχέση με την αξιολόγηση.

Ο Δ/ντης Εκπαίδευσης μας ενημέρωσε ότι ολοκληρώνεται η διαδικασία ανάληψης των συμβούλων την Μεγάλη Εβδομάδα.   19  αξιολογητές- σύμβουλοι εκπαίδευσης  για γενική και ειδική αγωγή ανήκουν στη δύναμη της διεύθυνσης Π.Ε. Αν. Αττικής με επόπτη  πιθανά τον αρχαιότερο.  Μας ενημέρωσε ότι η Δ/νση έχει τη διοικητική ευθύνη των συμβούλων όπως και τη στέγασή τους. Επειδή αδυνατούν να φιλοξενηθούν στο ήδη υπάρχον κτίριο της Δ/νσης πιθανά τα γραφεία τους φιλοξενηθούν και σε σχολικές μονάδες.

Ακόμα: Μας ενημέρωσε ότι παρά το ότι δεν έχει  γίνει άρση της πράξης μονιμοποίησης των συναδέλφων ειδικής αγωγής του 2020 από το ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής το ΥΠΑΙΘ θεωρεί άκυρη την πράξη. Απαντήσαμε ότι οι ισχυρισμοί του υπουργείου είναι αβάσιμοι και επιμείναμε και τον καλέσαμε να μην προχωρήσει τυπικά σε καμία πράξη ακύρωσης της πράξης μονιμοποίησης και ότι σε κάθε περίπτωση θα αντιδράσουμε συλλογικά και δυναμικά με όλους τους τρόπους συνδικαλιστικά και νομικά (εξώδικα και άλλες νομικές ενέργειες).

Μας είπε ότι ο προγραμματισμός της  διαδικασίας αξιολόγησης θα εκκινήσει από τους διορισμένους συναδέλφους  ειδικής αγωγής του 2020.

Για τους συναδέλφους διορισμένους τα επόμενα έτη 2021-2022 δήλωσε ότι δε φαίνεται εφικτό να εκκινήσει η διαδικασία δεδομένου του ελάχιστου χρόνου που υπάρχει στη διάθεσή τους μέχρι τη λήξη του σχ. έτους.

Τα ζευγάρια αξιολογούμενου-αξιολογητή ( για την ειδική αγωγή-διορισμένους του 2020 )  θα διαμορφωθούν την εβδομάδα μετά το Πάσχα.

Ζητήσαμε να υπάρχει ενημέρωση του συλλόγου για όλες τις σχετικές με την αξιολόγηση ενέργειες της Δ/νσης. Επίσης να μας ενημερώσει άμεσα για την ανάληψη καθηκόντων των σχ. συμβούλων και τον ποιον θα ορίσει επόπτη προκειμένου να έχουμε επίσημη επικοινωνία μαζί του – τα σωματεία – και να καθορίσουμε συνάντηση με όλους τους σχολικούς συμβούλους σύμφωνα με τις αποφάσεις μας.

Σε κάθε περίπτωση προετοιμαζόμαστε όλοι οι συνάδελφοι/ες νεοδιόριστοι/ες  (του 2020 και του 2021 που αναφέρει η εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ και του 2022) , παλιότεροι και αναπληρωτές και με Απεργία Αποχή και μπλοκάρισμα των σχ συμβούλων και κάθε  αξιολογικής διαδικασίας.  Δε θα επιτρέψουμε να προχωρήσει για κανέναν /καμία και θα αποτρέψουμε οποιοδήποτε ενδεχόμενο αιφνιδιασμό. 

 

Για τη Σχολική στέγη και τη δημιουργία νέων τμημάτων

Δηλώσαμε στον Δ/ντη  την πάγια θέση μας να λειτουργούν με τους καλύτερους δυνατούς παιδαγωγικούς, υγειονομικούς και όρους ασφαλείας βάσει του κανονισμού πυροπροστασίας οι σχ. μονάδες ευθύνης μας και τον αγώνα που θα δώσουμε για να ικανοποιηθούν.  Σε αυτά τα πλαίσια αναφερθήκαμε και ζητήσαμε  από τη Δ/νση

  • Να κάνει δεκτά όλα τα αιτήματα των σχολείων για δημιουργία τμημάτων ακόμη κι αν στην παρούσα φάση δεν πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις καθώς οι εγγραφές θα τροποποιηθούν με τις εκπρόθεσμες εγγραφές ή μετεγγραφές.
  • Να υπάρχει η πρόβλεψη για περιθώριο υποδοχής μαθητών που θα εγγραφούν/ μετεγγραφούν σε κάθε σχ. μονάδα με βάση τη δεδομένη σημαντική αύξηση μαθητών μέχρι την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς που  παρατηρείται κάθε χρόνο.
  • Να ανοίξουν νέα τμήματα όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος προκειμένου να αποσυμφορηθούν όμορα Ν/Γ. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που και μέχρι τώρα εγγραφές επιβάλλουν τη δημιουργία νέων τμημάτων (π.χ. μπορεί να αξιοποιηθεί η 3η αίθουσα στο 4ο Ν/Γ Καλυβιών, να τροφοδοτηθεί το 1ο  &  3ο  Ν/Γ Αναβύσσου που διαθέτει 2η αίθουσα, παραρτήματα σε 2ο  Ν/Γ Κερατέας και 2ο  Ν/Γ Κορωπίου κλπ)
  • Να μπει στην πρόβλεψη της Δ/νσης για τις επικοινωνίες με τους Δήμους ανάγκη δημιουργίας ή βελτίωσης σχ. στέγης καθώς παρατηρείται οικοδομική άνθιση που φέρνει νέους κατοίκους -μαθητές ( π.χ. Σαρωνικός-Ανάβυσσος -Λαγονήσι)

Θέσαμε με ένταση το γνωστοποιημένο αίτημα μας -καταγγελία για άμεση μεταστέγαση του Ειδικού Νηπιαγωγείου Λαυρίου και την αναβάθμιση -βελτίωση του Ειδικού Δημοτικού με την αποχώρηση του Νηπιαγωγείου από το χώρο που συστεγάζονται.. Επισημάναμε ακόμα ότι υπάρχουν στεγαστικά προβλήματα στην πλειονότητα των Δήμων ευθύνης μας.

Ζητήσαμε επιτακτικά να λειτουργήσει παράρτημα του 2ου Ν/Γ Κορωπίου σε χώρο που προτίθεται να νοικιάσει ο Δήμος Κρωπίας προκειμένου να αποσυμφορηθούν  όλα τα Ν/Γ  της περιοχής. Επισημάναμε ότι πρέπει να δει η Δ/νση συνολικά την κατανομή των εγγραφών στα νηπιαγωγεία του Κορωπίου (π.χ.  μεγάλος αριθμός στο 3ο  Ν/Γ κλπ) και να λάβει υπόψη  τον μεγάλο αριθμό εκπρόθεσμων εγγραφών και μεταγραφών που είχαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Ως συνέπεια αυτών παρατηρήθηκαν εντάσεις σε Ν/Γ του Κορωπίου  μετά τις  προσπάθειες της  Δ/νσης να  επιβάλλει μεγαλύτερο αριθμό παιδιών από τη δυνατότητα υποδοχής των σχ. μονάδων όπως αποτυπωνόταν από τις /τον συναδέλφισσες/ο.

Ζητήσαμε επιπλέον συγκεκριμένα να λειτουργήσει παράρτημα του 2ου Ν/Γ Κερατέας προκειμένου να καλυφθεί η ανάγκη των εγγεγραμμένων μαθητών που ξεπερνούν κατά πολύ το όριο φιλοξενίας με δημιουργία νέου τμήματος, σε χώρο που διαθέτει ο Δήμος είναι κοντά στο 2ο  Ν/Γ και παραμένει διαμορφωμένος και εξοπλισμένος  καθώς είχε λειτουργήσει ως παράρτημα του 3ου Ν/Γ Κερατέας. Ενημερώσαμε ότι ήδη είχαμε κάνει επαφή με τον υπεύθυνο Παιδείας του Δήμου Λαυρεωτικής που επιβεβαίωσε τις δυνατότητες για την υλοποίηση της πρότασης μας.

Ο Δ/ντης Εκπαίδευσης

  • Ξεκίνησε διαμαρτυρόμενος για την καταγγελία μας για το Ειδικό Ν/Γ Λαυρίου και εκδηλώνοντας τη δυσφορία του για αυτή.  Ωστόσο προτίμησε να μην αναφέρει συγκεκριμένα την τοποθέτηση του και την κριτική του στο σύλλογο που στη συνέχεια – μετά τη συνάντηση απέστειλε με έγγραφό του σε  σχολεία και ΜΜΕ στο οποίο όμως και πάλι δεν απαντά γιατί δεν είχε κάνει καμία συγκεκριμένη ενέργεια- υποβάλλοντας συγκεκριμένο αίτημα στο Δήμο για άμεση ανεύρεση νέου χώρου- παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις μας για το συγκεκριμένο θέμα. Καταληκτικά δεσμεύτηκε ότι δρομολόγησε το ζήτημα κι έχει επικοινωνήσει ήδη με το Δήμο για την άμεση μεταστέγαση του Ειδικού Νηπιαγωγείο Λαυρίου.
  • Ο Δ/ντής δήλωσε ότι είναι ενήμερος για τις παρεμβάσεις μας στο Δήμο Κορωπίου και ότι θα επικοινωνήσει με το Δήμο προκειμένου να προχωρήσει στην ενοικίαση επιπλέον κτιρίου για νηπιαγωγείο στο Κορωπί.

Ο Δ/ντης μας ενημέρωσε και δεσμεύτηκε όπως κι ο προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων σε αλλεπάλληλες επικοινωνίες μας  ότι:

  • θα γίνουν δεκτές όλες οι εισηγήσεις των σχ. μονάδων για τον αριθμό δημιουργίας τμημάτων
  • δε θα κλείσει κανένα τμήμα
  • θα υλοποιηθούν κανονικά οι διχοτομήσεις -τριχοτομήσεις και αυτά που την τρέχουσα σχ. χρονιά που παρ΄ ότι εγκρίθηκαν δεν πραγματοποιήθηκαν λόγω έλλειψης προσωπικού ,   (3ο Δ.Σ. Καλυβίων, 1ο Δ. Σ. Πόρτο Ράφτη, 2ο Δ.Σ. Καλυβίων)
  • οι μοναδικές μετακινήσεις που θα πραγματοποιήσει η Δ/νση με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων θα γίνουν από το 1ο Δ.Σ. Παιανίας που δεν υπάρχει δυνατότητα φιλοξενίας των μαθητών. Επισημάναμε ότι θα πρέπει να γίνουν κάποιες μετακινήσεις και σε περιπτώσεις που πρέπει να δημιουργηθούν νέα τμήματα πχ για τη λειτουργία νέου σχ. κτιρίου στα νηπιαγωγεία στο Κορωπί.

Συγκεκριμένα ο προϊστάμενος Εκπαιδευτικών  θεμάτων

  • ανέφερε ότι θα δουν εκ νέου και θα δώσουν ως λειτουργικό κενό 2ου τμήματος ένταξης όπου οι αριθμοί μαθητών -διαγνώσεων το εξασφαλίζουν όπως και το να δοθούν ως λειτουργικά κενά Τ.Ε. όπου δεν είναι ιδρυμένα αλλά τηρούνται οι προϋποθέσεις στις σχ. μονάδες.
  • μας ενημέρωσε ότι 25 +2 διαγνώσεις ( ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) εξασφαλίζουν 2 τμήματα.
  • μας είπε θα ληφθούν υπόψη τα τετραγωνικά των σχ. αιθουσών για την φιλοξενία των μαθητών/τριών μας.

Ο  Δ/ντης  όπως και ο προϊστάμενος Ε.Θ.  δήλωσαν διάθεση για συνεργασία με το σύλλογο και δεσμεύτηκε ότι θα συζητήσουμε εκ νέου όταν είναι έτοιμη και η Δ/νση  την καταγεγραμμένη εικόνα που διαθέτουμε και τις προτάσεις μας προκειμένου να τις λάβει υπόψη πριν την τελική εισήγηση προς την περιφέρεια για τη δημιουργία τμημάτων για την επόμενη σχ. χρονιά.

 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail