Σε κρίση οι Άγγλοι εκπαιδευτικοί, σχεδόν οι μισοί σκοπεύουν να αποχωρήσουν από το επάγγελμα

Print Friendly, PDF & Email

http://fresh-education.blogspot.gr/

 

Σε πρωτοφανή αριθμό ρεκόρ οι εκπαιδευτικοί της Αγγλίας είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν το επάγγελμα, σύμφωνα με δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας theguardian που διαβάσαμε πριν λίγες μέρες.

Έρευνα του guardian έδειξε ότι το 43% των εκπαιδευτικών σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν το επάγγελμα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Επιπλέον στα ευρήματα της έρευνας αναφέρεται ότι το 79% των δημόσιων σχολείων έχει δυσκολίες στην πρόσληψη αλλά και διατήρηση  του προσωπικού τους.

Η γραφειοκρατία, οι αλλαγές των προγραμμάτων σπουδών, οι .συνεχείς εξετάσεις, οι διαδικασίες καταγραφής προόδου μαθητών και απόδοσης προσωπικού ωθούν τους εκπαιδευτικούς να φύγουν από το επάγγελμα.

Πρόσφατα στην επιβάρυνση της εργασίας των εκπαιδευτικών προστέθηκε και η πρόθεση της κυβέρνησης για διεύρυνση του σχολικού ωραρίου.

Η έρευνα,  κατά την οποία συλλέχθηκαν  4.450 απαντήσεις  δείχνει ότι  πολλοί εκπαιδευτικοί στηνΑγγλία είναι σε σημείο κρίσης . Το 98 %  δηλώσε ότι βρίσκεται υπό αυξανόμενη πίεση

Το 82 % περιγράφει το φόρτο εργασίας τους τεράστιο. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί εργάζονται από 49  έως 65 ώρες την εβδομάδα

Το 73 % δήλωσε ότι ο φόρτος εργασίας τους έχει σοβαρές επιπτώσεις στη σωματική υγεία τους και το 75 % στην ψυχική τους υγεία .

Μόνο το 12 % ανέφερε ότι έχουν καλή ισορροπία εργασίας-ζωής Δουλεύω 60 ώρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο και αισθάνομαι ότι δεν κάνω καλά τη δουλειά μου», λέει ένας δάσκαλος .

” Απλά θέλω να κάνω αυτό που αγαπώ χωρίς όλη την γραφειοκρατία και το άγχος », λέει ένας άλλος .

Η  Bousted , γενική γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ( ATL ) , επιβεβαιώνει τα ευρήματα και αναφέρει ότι πραγματικά το χρονικό αυτό σημείο είναι πολύ δύσκολο για το αγγλικό εκπαιδευτικό σύστημα. Οι αποχωρήσεις εκπαιδευτικών έφθασαν στις 50.000 (το 11%) του προσωπικού , τη στιγμή που μέχρι το 2020  θα έχουμε 300.000 μαθητές περισσότερους. Αυτό οφείλεται στο τοξικό μίγμα πιέσεων για λογοδοσία, προγράμματα σπουδών και των δεικτών ποιότητας.

 

Το άρθρο του theguardian εδώ
Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail