Ενημερωτικό αιρετών Αν. Αττικής-Η Δ/νση Αν. Αττικής μας εμπαίζει και ανακοίνωσε τις λειτουργικές υπεραριθμίες πραξικοπηματικά, χωρίς να συζητήσει το θέμα στο ΠΥΣΠΕ

Print Friendly, PDF & Email

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ των:

αιρετού   Χρήστου Κανδηλώρου   6977531018, hcatri@gmail.com  και

αναπληρώτριας αιρετού Βιολέττας Πατέλη 6976372500, v-pateli@windowslive.com

εκλεγμένων με το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ από:

τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗΣ

         του συλλόγου «ΣΩΚΡΑΤΗΣ»

την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ    του συλλόγου «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ»

την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-  – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  του συλλόγου «Α. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»

τη  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ  του συλλόγου Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βάρκιζας/ Βουλιαγμένης

Η Δ/νση μας εμπαίζει και ανακοίνωσε τις λειτουργικές υπεραριθμίες πραξικοπηματικά, χωρίς να συζητήσει το θέμα στο ΠΥΣΠΕ. Οι σύλλογοι και οι συνάδελφοι να ακυρώσουμε το πραξικόπημα την Τετάρτη 31/9, 9πμ στο ΠΥΣΠΕ –

Δεκάδες συνάδελφοι ειδικοτήτων στον “αέρα” – χωρίς ωράριο και σχολείο!

Κατά την παράσταση διαμαρυρίας των συλλόγων Κ. Σωτηρίου, Σωκράτη, Δελμούζου και Γλυφάδας-Βαρης – Βούλας – Βουλιαγμένης την Τρίτη 30/8 στις 9πμ η Δντρια εκπαίδευσης Ξυθάλη Βασιλική, παρουσία όλων των μελών του ΠΥΣΠΕ, διαβεβαίωσε ότι ΔΕ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΩΝ όπως απαιτούν οι σύλλογοι. Μάλιστα ευχαρίστησε τους συλλόγους γιατί οι επισημάνσεις των συλλόγων “βοηθάνε την υπηρεσία”!!!

Μετά από μια μαραθώνια συνεδρίαση για τις τοποθετήσεις των ειδικοτήτων και χωρίς να τεθεί σε συζήτηση στο ΠΥΣΠΕ ανακοίνωσε μαζί με τις τοποθετήσεις των ειδικοτήτων τις λειτουργικές υπεραριθμίες ΠΕ60 και ΠΕ70 ως απόφαση του ΠΥΣΠΕ!!! Πρόκειται για πραξικόπημα χωρίς προηγούμενο και είναι συνέχεια όλων των μεθοδεύσεων της Δ/ντριας για την εφαρμογή των περικοπών και των εντολών του Υπουργείου κυριλεκτικά με κάθε μέσο. Θυμίζουμε ότι μόλις την προηγούμενη εβδομάδα καλούσε μέσω των δ/ντων να κάνουν δηλώσεις αποδοχή ή όχι του χαρακτηρισμού τους ως υπεράριθμου δασκάλους πριν από τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ!!! – δηλώσεις που τελικά ακυρώθηκαν καθώς το ΠΥΣΠΕ δεν προσδιόρισε τις υπεραριθμίες.

Τεράστια ζητήματα προκύπτουν ακόμα με τις τοποθετήσεις των ειδικοτήτων καθώς ο τρόπος που προσδιορίζονται τα κενά με την υπ απόφαση για το νέο ολοήμερο με τις περικοπές σε προσωπικό κατασκευάζει πλεονάσματα εκπαιδευτικών που βρίσκονται στον “αέρα”.

20 συνάδελφοι και συναδέλφισσες ΠΕ06 μένουν χωρίς σχολείο και οδηγούνται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και συμφωνα με τα λεγόμενα της Δ/ντριας στο ΠΥΣΠΕ, αν τις επόμενες μέρες δεν προκύψουν νέα κενά θα δοθούν στη διάθεση της περιφέρειας για μετακίνηση!!!

από την πρώτη στιγμή επιμείναμε στο ΠΥΣΠΕ να δοθούν μέχρι 20 ώρες πρωινού προγράμματος – 18 σε όσους πηγαίνουν σε 3 σχολεία – ώστε να καλυφθούν όλοι οι συνάδελφοι αλλά η πλειοψηφία το αρνηθηκε.Τα ψέμματα τελείωσαν. Οι συνέπειες των μεγάλων περικοπών, της κινητικότητας και των κατασκευασμένων πλεονασμάτων “χτυπάει την πόρτα” των συναδέλφων μας και είμαστε μόνο στην αρχή. Την υπόθεση της υπεράσπισης της εργασίας όλων των συναδέλφων πρέπει να πάρουμε στα χέρια μας ΟΛΟΙ, οι σύλλογοι και οι συνάδελφοι με τη μαζική παρουσία στο ΠΥΣΠΕ για να απαιτήσουμε να ξανγίνουν οι τοποθετήσεις με νέο προσδιορισμό των κενών και συμμετέχοντας στο αγωνιστικό πρόγραμμα των επόμενων ημερών.

Παραθέτουμε παρακάτω τις  δηλώσεις που καταθέσαμε τόσο στο ΠΥΣΠΕ της Παρασκευής 26/8 όσο και της Τρίτης 30/8 που εκφράζουμε τη συνολική μας διαφωνία με τη διαδικασία και τις τοποθετήσεις και προτείνουμε τρόπο υπολογισμού που θα εξυπηρετεί στην πραγματικότητα τις ανάγκες των σχολείων και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.

Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να σταματήσει τα πραξικοπήματα και τις αυθαιρεσίες της διοικησης και του Υπ Παιδείας. οι σύλλογοι και οι συνάδελφοι πρέπει να ακυρώσουμε την πραξικοπηματική ανακοίνωση με μαζική παρουσία για να μπλοκάρουμε το ΠΥΣΠΕ την Τετάρτη 31/8 στις 9πμ.

 

Δήλωση αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής κατά την έναρξη της συνεδρίασης της  26/8/16 για τον υπολογισμό κενών και κατά συνέπεια την τοποθέτηση των ειδικοτήτων

Δηλώνουμε ότι διαφωνούμε με τον τρόπο υπολογισμού των κενών που υλοποιεί την Υ.Α. Φίλη, στραγγίζοντας παιδαγωγικά τα σχολεία και κάνοντας «λάστιχο» τους εκπαιδευτικούς.

Θεωρούμε απαραίτητη την πρόβλεψη 2 επιπλέον ωρών υποστηρικτικού παιδαγωγικού έργου για κάθε εκπαιδευτικό ειδικότητας, σε κάθε σχολείο όπου διατίθεται  και οι οποίες θα συνυπολογίζονται ως μέρος του υποχρεωτικού  ωραρίου  του.

Έτσι:

Α.  Δημιουργούνται  δυνατότητες για συνεργασία εκπαιδευτικών κάθε ειδικότητας με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου προκειμένου να εξυπηρετηθούν:

Η διαμόρφωση και διεξαγωγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων ,

– η  λειτουργία ομάδων (αθλητικών, εικαστικών, θεατρικών, χορωδιών),

– η αξιοποίηση των εργαστηρίων πληροφορικής.

        Β. Περιορίζονται οι πολλαπλάσιες μετακινήσεις που επιβάλλει  η περικοπή των ωρών διδασκαλίας των ειδικοτήτων σύμφωνα με το αναμορφωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα.

        Γ. Διασφαλίζονται καλύτεροι όροι για την παροχή  του εκπαιδευτικού έργου. Θα μπορεί δηλ. να αναπτυχθεί ουσιαστικότερη παιδαγωγική σχέση με καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα . (Ζητούμενα που υποβαθμίζονται από την υποχρέωση να αναλάβει κάθε εκπαιδευτικός ακόμη και 24 διδακτικές ώρες σε διαφορετικά τμήματα, οδηγώντας στο να αδυνατεί να γνωρίσει ακόμη και τα ονόματα των μαθητών του.)

Η πολλαπλή διάθεση εκπαιδευτικών δημιουργεί ανυπέρβλητα προβλήματα στη διαμόρφωση των προγραμμάτων των σχολείων ενώ παράλληλα δημιουργεί αυξημένη επικινδυνότητα λόγω των πολλών μετακινήσεων των εκπαιδευτικών.

Σε κάθε περίπτωση επισημαίνουμε στο ΠΥΣΠΕ ότι επειδή ένας μεγάλος αριθμός κενών προκύπτει κατά  τις πρώτες μέρες έναρξης των σχολείων θεωρούμε απαραίτητη τη δέσμευση του ΠΥΣΠΕ ότι θα κάνει δεκτές ενδεχόμενες ενστάσεις που θα προκύψουν με την ανάρτηση των κενών, ώστε να αποκαθίσταται η δικαιοσύνη στην τοποθέτηση των εκπαιδευτικών με βάση την αρχαιότητα και τα μόριά τους. Δεδομένου ότι είναι η πρώτη φορά που οι τοποθετήσεις ειδικοτήτων γίνονται πριν την έναρξη του σχ.έτους, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η πραγματική εικόνα των κενών των σχολείων.

Τέλος εκφράζουμε την έντονη αντίθεσή μας, αμφισβητώντας την νομιμότητα της, στη διαμόρφωση και ανάρτηση των λειτουργικών κενών, που αφορούν και τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 – ΠΕ 60, πριν αυτά ελεγχθούν και εγκριθούν από το ΠΥΣΠΕ.

Χρήστος Κανδηλώρος

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ανατ.Αττικής.

 

Δήλωση αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής στην συνεδρίαση  της  30/8/16 κατά την τοποθέτηση των συναδέλφων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που βρίσκονται στην διάθεση της Διεύθυνσης.

Επειδή κατά την τοποθέτηση των ευρισκομένων στη διάθεση  της Διεύθυνσης Ανατ. Αττικής ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, προέκυψε ιδιαίτερη δυσκολία στην υλοποίηση της τοποθέτησής τους με βάση την αίτησή τους, καθώς τα υπάρχοντα κενά σε ώρες, όπως διαμορφώθηκαν από τη διεύθυνση ή επαρκούσαν οριακά ή ήσαν ανεπαρκή.

Επειδή τουλάχιστον στην ειδικότητα 06 (Αγγλικών) εξ αιτίας της προαναφερθείσας κατάστασης, περισσότεροι από 20 συνάδελφοι θα παραμείνουν στη διάθεση της διεύθυνσης προοπτική να διατεθούν στην περιφέρεια για μετακίνηση με άγνωστες αλλά και δυσοίωνες προοπτικές για το εργασιακό τους μέλλον.

Επειδή ,όπως είναι σαφές, η κατάσταση που σήμερα αντιμετωπίζουμε και η οποία θα κορυφωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα  οφείλεται στο «νέο», «Ενιαίο» υπό διαμόρφωση σχολείο, που πρόδηλα με τις επιλογές του Υπουργείου Παιδείας οδηγεί σε δραστικές περικοπές του διδακτικού προσωπικού, σύμφωνα με τις εντολές των «θεσμών», του ΟΟΣΑ, του ΔΝΤ και της ΕΕ.

 

Επαναθέτουμε την αρχική μας δήλωση στο ΠΥΣΠΕ Της 26/8/2016, Δηλώνοντας ότι διαφωνούμε κάθετα  με τον τρόπο υπολογισμού των κενών που υλοποιεί την Υ.Α. Φίλη.

Θεωρώντας απαραίτητη την πρόβλεψη 2 επιπλέον ωρών υποστηρικτικού παιδαγωγικού έργου για κάθε εκπαιδευτικό ειδικότητας, σε κάθε σχολείο όπου διατίθεται  και οι οποίες θα συνυπολογίζονται ως μέρος του υποχρεωτικού  ωραρίου  του.

Έτσι:

Α.  Δημιουργούνται  δυνατότητες για συνεργασία εκπαιδευτικών κάθε ειδικότητας με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου προκειμένου να εξυπηρετηθούν:

Η διαμόρφωση και διεξαγωγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων ,

– η  λειτουργία ομάδων (αθλητικών, εικαστικών, θεατρικών, χορωδιών),

– η αξιοποίηση των εργαστηρίων πληροφορικής.

        Β. Περιορίζονται οι πολλαπλάσιες μετακινήσεις που επιβάλλει  η περικοπή των ωρών διδασκαλίας των ειδικοτήτων σύμφωνα με το αναμορφωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα.

        Γ. Διασφαλίζονται καλύτεροι όροι για την παροχή  του εκπαιδευτικού έργου. Θα μπορεί δηλ. να αναπτυχθεί ουσιαστικότερη παιδαγωγική σχέση με καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα . (Ζητούμενα που υποβαθμίζονται από την υποχρέωση να αναλάβει κάθε εκπαιδευτικός ακόμη και 24 διδακτικές ώρες σε διαφορετικά τμήματα, οδηγώντας στο να αδυνατεί να γνωρίσει ακόμη και τα ονόματα των μαθητών του.)

Και  Δ. Διασφαλίζοντας το εργασιακό μέλλον των κατά συρροή εξαπατημένων από κάθε πολιτική ηγεσία εκπαιδευτικών  που μετατάχθηκαν από τη Δευτεροβάθμια .

Διαφωνώντας κάθετα με την επιλεγμένη κάλυψη των κενών – τοποθέτηση και με τις συνέπειες που αυτή επιφέρει, δε νομιμοποιούμε και δε συμμετέχουμε τις συγκεκριμένες τοποθετήσεις .

Χρήστος Κανδηλώρος

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ανατ.Αττικής.

 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail